Začátky
Moped Babetta, vyráběný v Československu od 70. let 20. století, se stal kultovním a cenově dostupným dopravním prostředkem určeným pro dojíždění na krátké vzdálenosti. Poháněn dvoutaktním motorem o objemu 50 cm3 si získal oblibu nejen v Československu, ale díky své efektivitě a spolehlivosti i v mezinárodním měřítku. Přestože výroba skončila v 90. letech, zůstává Babetta oblíbeným symbolem československé motoristické historie.
Přerušení
Výroba mopedů Babetta s plynovým motorem byla v 90. letech 20. století ukončena v důsledku změn na trhu a rostoucí zahraniční konkurence. Přestože byl tento moped s dvoutaktním motorem o objemu 50 cm3 oblíbený pro městské i venkovské použití, jeho výroba skončila v důsledku nových předpisů a měnících se trendů na trhu. Odkaz Babetty však zůstává jako ceněná součást československé historie.
Revitalizace
Oživili jsme značku Babetta vývojem nové řady lehkých elektrických vozidel, počínaje inovativním elektrokolem a rychlým elektrokolem. Tyto moderní elektrické modely kombinují klasickou jednoduchost značky Babetta s pokročilou elektrickou technologií pro ekologický zážitek z jízdy. Nová Babetta přináší svěží, udržitelnou budoucnost a zároveň ctí svůj bohatý historický odkaz.
Babetta 228
Babetta 207
Babetta 210
Ukončení výroby
Babetta 2.0
Setkání tvůrců
Babetta 2.1
Vize budoucnosti
"Babeta šla do světa a vrátí se zpět
možná za sedm, možná za osm, nebo za padesát let."
JIŘÍ SUCHÝúryvok zo skladby Babetta
Představení prvního prototypu elektrické Babetty v norském Oslu
Křest nové Babetty původními tvůrci
Rozhovor s konstruktérem původní Babetty Zdeno Metzkerem
Rozhovor s designérem původní Babetty Jindřichem Šafaříkem
Modely
Model Cross
Ideální pro každodenní dojíždění a lehké trasy, vybavený pohonnou jednotkou Bosch CX.
Od 5 590 EUR včetně DPH
Rychlost modelu
Pohonná jednotka Bosch dosahuje rychlosti až 45 km/h, což je ideální pro rychlou a efektivní jízdu.
Od 6 090 EUR včetně DPH